Job 3 van 5


Report this listing

Solliciteren



Assistant Manager WASBAR Brugge


Functie

Het enthousiaste team van WASBAR BRUGGE is op zoek naar een Assistant Manager !

Ben jij een duizendpoot die gepassioneerd is door horeca ? Een scherp oog voor goede service ?
Je vindt het leuk om tijdens drukke momenten een tandje bij te steken ?

Als assistant manager bij WASBAR nemen we je mee in een opleidingstraject met reële doorgroeimogelijkheden .
Zin gekregen ? Lees dan zeker verder !

Hoe ziet een dag als Assistant Manager er uit ?

- Je organiseert en coördineert de productie en verkoop binnen jouw unit.
- Je waakt permanent over de toepassing van de kwaliteitsnormen.
- Je werkt actief mee tijdens de service in keuken en zaal en zorgt ervoor dat je gasten niets te kort komen.
- Je bent een voorbeeld voor je team, je coacht en traint ze zodat ze nog beter worden en geeft evaluaties.
- Je bent in staat om verantwoordelijkheid te dragen en een team te sturen.
- Tijdens de daluren zit je met je neus in de dagelijkse administratie, het kassabeheer en de bestellingen.
- Je staat in voor het opstellen en het opvolgen van jouw personeelsadministratie.
- Je staat in voor het opnemen van de inventaris en het berekenen van de foodcost.

Jouw profiel

  • Wat vragen we van jou?

    - Je hebt minstens 2 jaar leidinggevende horeca ervaring , waarbij je ook kennis hebt van zaal en keuken.
    - Je kan een team motiveren en coachen. Je geeft graag leiding aan een team en en werkt mee, zowel in de zaal als keuken en zorgt voor een optimale organisatie en taakverdeling.
    - HACCP en hygiëne hebben geen geheimen voor je en hecht belang aan kwaliteitsnormen en procedures.
    - Je bent een teamplayer en zorgt er samen met je team voor dat elke klant een onvergetelijke ervaring heeft.
    - Je bent in het bezit van een bachelor diploma of gelijkwaardig door ervaring.
    - Je hebt een hands-on mentaliteit.
    - Wisselende uurroosters met avond- en weekendwerk neem je er graag bij.

  • De activiteiten van het personeel controleren
  • De dienstverlening coördineren en controleren
    De toepassing van de procedures voor veiligheid, hygiëne en kwaliteit bewaken
  • Klanten bij aankomst verwelkomen en informeren over de organisatie

Aanbod

Wat bieden we jou?

- Een fulltime 38u bediendecontract van onbepaalde duur binnen een stabiele organisatie in volle expansie.
- Een aantrekkelijk salarispakket met extralegale voordelen.
- Trainingstrajecten en reële doorgroeimogelijkheden. Top Brands investeert in jouw opleiding on the job vooraleer je aan de slag gaat. Een schema van weken waarbij je alle postities doorloopt.
- Een dynamische werkomgeving en een flexibel uurrooster.
- Je komt terecht in een enthousiast team met leuke collega’s.
- 3065,94€ bruto/maand.
- Maaltijdcheques en ecocheques.
- Eindejaarspremie.
- Woon-werkvergoeding.

Solliciteren

Marc LEEMANS
03/286.81.60
jobs@topbrands.be

Solliciteren

Meer banen van je zoekopdracht